10 dolog, arról, aki ezt a blogot csinálta

2016. június 16., csütörtök
Üdvözöllek drága Flower (nem, nem follower, mert én egyedi vagyok, aha :D)
Ebben a bejegyzésben nem műsról fogok írni mint magamról. Mert szerény vagyok. Igen.


  • Most keztem napót írni. Mégohzzá egy motoros nagyon menő naplóba. Egyedi ceruzával.
  • 1 testvérem van, és az is szihopata. Nem vicc, nem szociopata, mert két külön dolog. Ő az érzelmekkel készíti ki az embert, midnen a másikra fog, aztán benyaldossa magát az ölébe, és kikészíti.
  • Írás közben mindig hallagatok valamit (most éppen ezt)


  • A gépem betegesen rendben van. Mindent mappákra osztok, még a zenék stílusát is.
  • Van egy bakancslistám. 
  • Sablonokat mindig DeviantArtról szedek (ezt is, nagyon köszönöm, szép sablon:))
  • Volt egy design blogom ,ami kétszer költözött, vagy 60 design váltása volt, 6 szerkesztő, én csináltam ,és két év után bezárt :( Azóta nem éreztem magam olyan jól egy társaságba, és addig még sosem folytatta megy blogot két éven keresztül.
  • Van egy csomó blogom, mégis csak az előbb említetett és egy történeteset folytattam. Egy csomó ötlet kering a fejemben ,de lusta vagyok a megvalósításukhoz. De msot megfogadtamy, hogy a nyár alatt befejezek egyet (akit érdekel küldhetem)
  • Ezt a cikket nem, de a többit fogom reklámozni, de csak 1 csoportba.
Made by: me
  • És végül, de nem legutolsó sorban: Mint fent is látható, imádok szerkeszteni!

Remélem tetszett ez az érdekfeszítő cikk, sayonara, banboyare!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése