Para TAG - azaz amit mindenkinek ki kell egyszer töltenie

2016. június 16., csütörtök
Tisz isz dő teeeeeeg.

Mi az a téma amitől leginkább félsz? Film Példa?

Hmm. Film példával nem szolgálhatok. De talán a... nem nem is.... a.... nem, nem az.... nem tudom, na. Talán a hangoktól. Értitek. Amikro hangokat hallasz. De olyanokat, amit mások is. És kette nvagytok. Na, remélem lehet érteni :D

Mi volt a legijesztőbb paranormálsi élményed?

Na, ez érdekes, mert pont tegnapelőtt éltem meg. Egyedül voltam otthon, és olyan erőteljesen hallottam ajtónyikorgást meg mindent, hogy még a bicskámat is előkaptam. Értitek (másodikon voltam) ablakok előtt elsuhanó valamik, ez msot hülyén fog hangzani de néha azt hallottam, hogy szólingatnak. De nem úgy, mint a filmekben, csak mintha az alsó szintről kiabálnák a nevem.

Mi volt a legviccesebb para élményed?

Nekem nem volt para, de az osztálytársamnak igen. Na szóval az erdei suliba kiterveltünk egy szivatást az osztály hivatalos miss picsájian (elnézést) kiosontunk majd először ablakot kopogtattunk, meg ilyenek, az ajtón is kopogtottunk, egy idő után már nem jöttek ki. De aztán nagyon erőteljesen dörömböltük, kicsapták, mi meg az ajtó mögé bbűjva megragadtuk a lábukat :D
Nekem ilyenek nem voltak szerencsére-sajnos,

Mi volt a legijesztőbb rémálmod?

Csak nyomasztó volt. Értitek ,egyedül a világban, szürke minden stb.. De egy, ami 3 éves koromba történt megragadt bennem. Akkor még együtt voltunk a kistesómmal a szobába. Az álmom annyiból állt, hogy megállmodtam a jövőbeli szobámat, minden ugyanolyan volt ,a bútorok, az árnyalat. És akkor sötét lett, majd egy ksi rész volt megvilágítva, ahogy egy IT szerű lény ült (még akkor nem láttam za IT-t). Ez megmaradt bennem.

Félsz a sötétben?

Nem a sötéttől félek, hanem attól, hogy mi van ott, mert nem látok. Tehát igen ,félek a sötétben.

Furcsa szokás?

Sok van. Szempiszkálás, külölös késztetés köhögésre (lehet kiveszik a mandulámat ezért :P) csak az én szobámban színtiszta rend, vagy nagyon nyugton vagy izgek-mozgok.

Ennyi lett volna:) Ti is kitölthetitek, ajánlom :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése