5 dolog a filmekben, ami a főszereplőnkel mindig így van

2016. június 18., szombat
5 dolog a filmekben, ami a főszereplőnkel mindig így van (már adott helyzetben)

  • A főszereplőnknek varázshangja van
 Ez kicsit mást takar. Tehát, adott egy nagy tömeg, világvége, mindenki egy könyvtárba/városházba/iskolába stb...-be menekült be. Vitatkozás folyik ,és persze, mint illendő a főszereplőkhöz, csak az adott megmentő tudja a megoldást. Míg mindenki üvöltözik, Ő egy "HAHÓ!"-val csendre inti a társaságot. Én már olyat is láttam aki egy stadiont üvölt át. STADIONT!

  •  Mindenhol ott van.
 MINDIG. Mindig, és bármilyen helyzetben Ő a közzéppont, még ha más is döglött meg. És nem, nem azért mert az Ő szemszögéből van írva, hanem mert mindenkinek vele kell törődnie.

  • A barátai nélkül meghalnának
  Itt én például most a Harry Pottert fogom. HARRY MÁR RÉG MEGDÖGLÖTT VOLNA HA HERMIONE NEM LENNE MELLETTE! Most nem? A barátai nélkül senkik a főszereplők. Az Olimposz hőseibe Jászont mindig fejbe verik egy -egy fontosabb eseménynél, a barátai meg megmentik. Emellett a főhős csak szenvedik, míg a barátai hozzák össze egy adott pasival/csajjal.
  • Ő az akinek mindent szabad
 Jó persze megkapja érte a büntetést, de sokkal enyhébbet, hogy például ne kerüljön börtönbe, és folytatódjon a történet. Míg a barátja (aki nélkül nem lenne sehol, említettem előbb :D) ott rohad a mocskos börtönben.

  • Mindig első
 Mit is takar ez? hogy mindig első. Hisz miért ne, neki mindent szabad?!

 Én nem ismertem magamra, tehát a saját filmbemben is mellékszerplő lennék. Igen, vannak ilyen nyomatékos emberek. Mint én. :D

 Remélem tetszett a cikk, jó nyári szünetet kis virágok!



2 megjegyzés:

Cecily Brooks írta...

Kedves Lili!
Ezen jót nevettem, igazad van, nem tudok egy olyan filmet mondani, amiben ezek a momentumok nincsenek benne! XD
Csóközön; Cecily

Issy Nowell írta...

Kedves Cecily!
Köszönöm, hogy igy gondolod, jólesik :)

Megjegyzés küldése